lördag 25 april 2009

Egna rörelser inuti...känslor

Jag har alltid älskat dig.

Sedan du kom till mig första gången..Du bor i mitt hjärta,du är en del av mig och din far,en del av universum och Moder Jord..Ditt hjärta har brustit,jag försöker laga det,tror alltid jag kommer försöka,för jag är din mor.

Jag ser din smärta.

Jag hör hur mörkret morrar och jordskorpan darrar av din starka sorg och besvikelse..hjärtesorgen krossar dig.

..Du orkar knappt se våren utanför.Inte ens solen når nu in.Alla vackra små tecken i naturen går dig förbi.

..Du puttar bort mig och låter dig sugas ner i den svarta virveln.

- Det är hårt att titta på.

Jag har räddat dig många gånger,för jag vet att en mor ska göra det.



Jag fortsätter älska dig,för evigt,vart du än befinner dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar