måndag 13 september 2010

En ritual

Jag var helt enkelt bara tvungen att rafsa ner alla kort o annat som jag fått av er och ta mig upp till sjön för att göra en ceremoni. Det har gjort ont länge nog nu. Så that's it liksom. Jag gjorde min eld för att bränna bort, lösgöra den sårade energin och skicka upp till universum. Göra ett avslut för min egen del och då är ritualer mycket bra..Jag har ingen ilska till er, det är inte därför jag brände upp allt. Utan just för att göra ett avslut.

Det är hårt att inse att vänner inte är vänner. Och vänner ska inte göra ont. Jag började i kärlek genom att kalla på de fyra elementen, Jord Vatten Eld Luft och bad dem samverka med mig. Jag har härmed tagit ett beslut om ett nytt kliv i livet med mera ljus och att vara än noggrannare med att det är kärleksfulla människor jag har plats för i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar