söndag 5 september 2010

Att leva sina känslor


Ja det är väl på ont o gott förstås,sist jag skrev här var det inte på topp i mig precis,vet inte om det är så bra nu heller,men iallafall på ett annat sätt.

Att vara känslomänniska (är inte alla det egentligen) men mer eller mindre,skapar liv,att känna sig levande,som det levande vattnet,den levande vinden,de levande träden och så jag,som känner att jag lever i alla känslor som svänger åt alla håll,underbara som sorgliga.Men jag lever i allra högsta grad.
Är kreativ,penslar och pysslar,pratar och lyssnar..och är tyst,ett gott uttryckssätt där så mycket händer.



Vad tror vi är magi?
En trollkarl på scenen som roar sin publik?

Livet är magiskt i vardagen. Det är vad som är just magi,livet själv. Så mycket som händer,som berör,som drabbar,som gör ont,som glädjer,som ger lycka,som utvecklar.Livets stora magi...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar