söndag 10 maj 2009

Tomhet




Drömmar och visioner är brustna......kan inte se dem...Helt ärligt,så är de borta för gott!Jaja, djävla dramatik.Borta för gott,det låter stort, men så känner jag det.Men va F-n bättre va ärlig om hur de känns.
Livet är förändrat och jag är förändrad.
Tider som varit har format och slipat,påverkat OCH just förändrat...jag är trött inuti.
...mycket i livet är fint...Jordgudinnan och planeten är fantastiskt vacker...men jag är trött...alltid...en speciell trötthet...besvikelsetröttheten.Tomheten.Javisst,skyll mig själv.Mitt val.Orkar inte välja.Får må som jag gör.
Jag är på livets resa...javisst...jag förstår att det finns meningar med det mesta,kanske inte de vi tror...fast ibland finner jag ingen mening i förödande händelser som våldtäkter,mord och övergrepp på barn...Finner heller ingen mening med svek,ljug och annan elak egoism.


Jag önskar mig bara att få bli glad igen...finna rätt kurs inom mig...få tillbaks en framtidstro och slippa känna mig levande död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar